Analiza vmesne evalvacije in zaključne evalvacije

Članici raziskovalne skupine na Fakulteti za socialno delo sva analizirali obrazce vmesne evalvacije in zaključne evalvacije. Obrazce so izpolnili študentje skupaj z družinami, ki so sodelovale v projektu. Skupaj sva tako analizirali 15 obrazcev vmesne evalvacije in 12 obrazcev zaključnih evalvacij.

Iz analize vmesne evalvacije izhaja, da so sogovorniki na vprašanje, v kakšni meri ocenjujejo, da so dobili priložnost povedati svoje mnenje, predloge, težav itd. v največjem številu odgovorili, da so bili upoštevani in slišani. Izpostavili so uspešno dogovarjanje, uspešno pomoč pri učenju, varnost, sproščenost in hvaležnost. Sogovornice so izrazile zadovoljstvo z delom v projektu.

Iz analize zaključne evalvacije, na vprašanje, kaj jim je bilo pri delu v IDPP všeč izhaja, da je večini sogovornikov – všeč pogovor. Drug najpogostejši odgovor je učna pomoč. Za sogovornike in študentke je pomemben smeh, veselje, prijaznost študentke in sproščenost.

wordle 8

VMESNA EVALVACIJA

Zdaj se bomo posvetili vaši vlogi znotraj IDPP. V kolikšni meri ocenjujete, da ste dobili priložnost povedati svoje mnenje, predloge, težave … in biti slišan, upoštevani?

  1. Upoštevani (27x)
  2. Slišani (26x)
  3. Zadovoljstvo (5X)
  4. Uspešno dogovarjanje (3x)
  5. Hvaležnost (2x)
  6. Uspešna pomoč pri učenju (1x)
  7. Varnost (1x)
  8. Sproščenost (1x)

 

ZAKLJUČNA EVALVACIJA

Kaj vam je bilo pri delu v IDPP všeč?

  1. Pogovor (16x)
  2. Učna pomoč (5x)
  3. Sproščenost (3x)
  4. Smeh (1x)
  5. Veselje (1x)
  6. Prijaznost študentke (1x)