Članici raziskovalne skupine na Fakulteti za socialno delo sva analizirali obrazce vmesne evalvacije in zaključne evalvacije. Obrazce so izpolnili študentje skupaj z družinami, ki so sodelovale v projektu. Skupaj sva tako analizirali 15 obrazcev vmesne evalvacije in 12 obrazcev zaključnih evalvacij.
Iz analize vmesne evalvacije izhaja, da so sogovorniki na vprašanje, v kakšni meri ocenjujejo, da so dobili priložnost povedati svoje mnenje, predloge, težav itd. v največjem številu odgovorili, da so bili upoštevani in slišani. Izpostavili so uspešno dogovarjanje, uspešno pomoč pri učenju, varnost, sproščenost in hvaležnost. Sogovornice so izrazile zadovoljstvo z delom v projektu.
Iz analize zaključne evalvacije, na vprašanje, kaj jim je bilo pri delu v IDPP všeč izhaja, da je večini sogovornikov – všeč pogovor. Drug najpogostejši odgovor je učna pomoč. Za sogovornike in študentke je pomemben smeh, veselje, prijaznost študentke in sproščenost.
VMESNA EVALVACIJA
Zdaj se bomo posvetili vaši vlogi znotraj IDPP. V kolikšni meri ocenjujete, da ste dobili priložnost povedati svoje mnenje, predloge, težave … in biti slišan, upoštevani?
- Upoštevani (27x)
- Slišani (26x)
- Zadovoljstvo (5X)
- Uspešno dogovarjanje (3x)
- Hvaležnost (2x)
- Uspešna pomoč pri učenju (1x)
- Varnost (1x)
- Sproščenost (1x)
ZAKLJUČNA EVALVACIJA
Kaj vam je bilo pri delu v IDPP všeč?
- Pogovor (16x)
- Učna pomoč (5x)
- Sproščenost (3x)
- Smeh (1x)
- Veselje (1x)
- Prijaznost študentke (1x)